sista kvällen

Tjenare! Idag när jag vakna ringde Mathilda och så hade vi bestämmt att jag, Felicia & Mathilda skulle gå på stan och sedan skulle Nelly komma så skulle vi ha tjejdag och köpte ansiktmask och skulle kolla på film och mysa och sånt!.. men så kom de killar också, haha! Men så bestämde vi oss för att åka till film tajm, så missa jag och Felicia bussen så gick vi hela vägen dit, och på vägen tillbaka så gick vi hem till mej, så snacka vi & dansa, skojskoj!
Go dag idag i alla fall!
Nu ska jag kolla på braking dawn, har verkligen blivit beronde av de fimerna nuu o äta allt godis vi köpt och så! Imorgon ska jag till gyma och sedan träffa Denise & Claudia! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0