He lied

Jag är så jäkla sur just nu och måste bara skriva detta!
Men det är bara att insé man kommer inte träffa en kille som inte "bara är ute efter sex, är en player" som är snygg eller någonsin skulle kunna tänka dig att ha. Utan när han inte får lika mycket som han vill ha/eller har fått tillräckligt går han vidare till nästa tjej och försöker där istället.  
Det jag vill säga är att gå aldrig på en killes fula spel. Det är verkligen någonting jag har lärt mig. Klart att det finns många tjejer som vill ha sex också och gå med i hans spel då, och spela med?! :) Right?
"I heard he was a player, let's go out and play his little games".



4177_6e9f_500_large
Tumblr_lsdc10yazv1qd3478o1_400_large
Tumblr_lpsu65g5h81r0p469o1_500_large
Jag snackar absolut inte om alla killar, bara de absolut aldra flesta! Utan det finns fina förhållanden också, verkligen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0