Utkast: Dec. 31, (trodde jag redan publicerat)

Har verkligen sjukt tråkigt nu och har verkligen ingenting att göra. Men tänkte försöka göra en sån vad som hänt detta året! Ska försöka göra den så bra som möjligt med de bilder jag har (är inte iordning eller något, för det har jag inte koll på!)
Börjat umgås mera med Celine, mest i skolan då! Brukar ha väldigt kul tillsammans, och hon är rikigt rolig. Brukar skratta åt henne väldigt ofta även om hon inte gillar det haha.
Lärde känna Mathilda, Sara & Felicia och nu är vi väldigt nära vänner vilket jag är jätteglad över! :)
Har klippt av mitt långa hår 2 gr!
image description
Blivit bra kompis med Celine & Adam!
Börjat umgås mera med Denise och har blivit väldigt nära kompisar!
Skypat väldigt mycket! även med ett antal "kändisar".
Blivit nära vänn med Claudia trodde verkligen inte vi var så lika som vi är för någon månad sen eller vad de nu är och vi har så många minnen att skapa tillsammans!
Sjukt mycket som har hänt detta med kompisar och sånt under detta året och har förendrats väldigt mycket och lärt mej mycket också! tack allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0