Trökar!!

113 tonårsfrågor.

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel?
- Ja

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ibland

Hur många har du varit kär i? - Jadu
Är du kär just nu? - Nej, men intesserad typ. 

- Tio frågor om dig själv
Namn?
- Ellinor
När fyller du år? - 28 Mars
Några piercingar? - Öronen & Navlen
Vad har du på dig just nu? - Shorts & Linne
Vilken årstid är bäst? - Sommar, helt klart!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vaknar upp och kommer på efter en stund hur grymgårdagen/kvällen var!

Vad tycker du mest om hos dig själv? -Jag vet faktiskt inte men om jag ska säga något gillar jag nog ögonen, fast nästan alla har fina ögon.

Vad är du bra på? - Skämma ut mig typ.. hehe, nej vet faktiskt inte! 
Vem älskar du mest på denna jorden - Familj & Vänner. 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans, klart! 

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig?
- Ingen vet allt om mig, men den som vet mest är nog Denise.

Vem är den roligaste av dina vänner? - Celine, sjuka kan vi vara. 
Vem är mest partyprisse? - Typ Felicia, fast jag är nog mer hihi!

Vem är den du helst har filmkväll med? - Vet inte, ingen vill ha det med mig :'( Som säkert de flesta vet om varför..
Vem av dina vänner är mest "evil''? - ingen! :)

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? -
Bror ♥

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja

Vem är farligast i din familj? - Ingen, haha?
Vem ser roligast ut i din familj? - Hahaha! Typ alla? Nej, vet inte. 
Vem är coolast? - Jag absolut!

Har ni något husdjur? - Nej, men ska nog skaffa hund!:)

Vem har du mest gemensamt med? - Vet inte, ingen typ?

Vem står för underhållningen? - Vet inte?

Vem sover du oftast med? - Om jag måste så blir det mamma. 
Roligaste kvällen med familjen? - Utomlands typ


- ANNAT
Hur mår du just nu? - Ja!
Är du hungrig nu? - Nej
Vad är klockan nu just nu? - 23.47
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, blogg.se & en blogg.

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Pappa

Vem ringde du senast? - Pappa
Vem sms:a till dig senast? - Någon Ali?

Vem sms:a du till senast? - Var Denise som smsa något till William tror jag?


- FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din mamma? - Vet inte? Hon är i huset någonstans
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - Vet inte. 

- ÖVRIGT
Gillar du punk?
-Nej!
Har du sminkat dig idag? - Mascara!


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu?
- Nej

i så fall vad? -
Vilket är ditt favoritband? - inget spciellt, älskar Nicki Minaj! En artist då men..
Vad gillar du för musik? - Allt möjligt!!

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen?
- Ja
Har du fler än 3 jeans? - Ja
Har du fler än 5 tröjor? - Ja

KÄRLEK
Har du ett förhållande? - Nej

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Kompisar har jag gråtit framför.. inte någon kille så tror jag inte
Vad hette din första riktiga flickvän/pojkvän? Rasmus hette han, herregud haha!
Hur länge höll det? - Kom inte ihåg, tiden var ju lite annorlunda när man var liten haha!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande tror jag, kan nog vara gött att vara singel också! :)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej!
Vem sov du senast bredvid? - Kommer inte ihåg?
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?Vet inte?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Vet inte?
Någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? -Nej!!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej.
Vad gillar du för stil(beteende) på tjejen/killen? -Jag gillar biffiga killar, eller jag gillar inte såna mer bredaxlade killar som helst ska ha ljusbrunt hår typ! Sedan ska de vara snälla och inte utnyttja en, alltid finnas där och ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0