mån

Hej!
Jag somnade halv 7 på morgonen, satt och skypa hela natten. Så sov jag till 10 skulle egentligen träna men blev inte av så har kollat på Änglagård 3, tycker dom e bra hihi!
Så åkte jag Claudia, Izabell & Jamie och sola vid Axel fick vänta ganska lång tid, så beställde vi tiden så åkte vi till Markland och åt pizza! Så kom vi fram och jag var verkligen hur stessad som helst och fick åter sitta och vänta en halvtimma och jag var verkligen tvungen och jag skulle rida och klockan var halv 6 och brukar alltid åka 20 i. Men så sola jag i 20 min, blev typ ingen skillnad.. menmen! Jag kom i alla fall sent och de hade börjat rida och gruppen hade gjorts om och allt och man brukar alltid typ vara i stallet 30 min innan för att fixa allting och sånt! så var jag tvungen att byta om och så fick jag en häst som man måste ta lungt men, så jävla typiskt. Red en liten stund i alla fall, var sjukt sur men allt gick bra och det var verkligen underbaraste hästen! Jävlar asso.. stog kvar och myste en lång stund efter.
där var jag brun iaf, laddat upp bilden 111 gr, men jajaj! PUSSS
Ska nog kolla någon film för imorgon är skolan, har massa saker som jag inte har lämnat in och ett arbete är inte klart , jobbigtjobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0