Berre

Fina ponni! Som jag var med i en vecka i sommaras typ, hur go & fin som helst!
Träffa han typ för någon vecka sedan efter isommras, blev sjukt glad att se honom! GOOOOSSIII!!
sedan jag träffat han igen och var med kompis i stallet har jag verkligen börjat "bry" mig om hästar och sånt igen! Var med de hela tiden förr och så sedan har jag bara tröttnat och bara gått och ridit en gång i veckan och så, för jag vill verkligen inte sluta för jag lova mej själv när jag var liten att jag aldrig skulle sluta! Har i alla fall ridit i hela mitt liv. Älskaaar dessa djur och vill verkligen åka och hälsa på världens absolut bääästa HÄST snart.
Hihi, planerar att köpa en ponni åt mina barn om ett antal år, hoooihooiii! hejdå.


Kommentarer
Postat av: Ellen:) t

Berre♥ Bästa veckan aså♥

2012-01-12 @ 20:18:58
URL: http://ellengabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0