50

1. Tre namn jag lyssnar till:
Elli, Ellinor, El

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag oftast är glad när jag är med kompisar!

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag lätt blir irreterad

4. Detta är jag rädd för:
Ormar, höjder & döden

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kärlek, kramar & silk epil 7 haha!

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Hålla mej för skratt när jag är tillsagd att inte göra de, hålla mej från att inte säga vissa saker, klara mej utan musik en dag. 

7. Detta tycker jag om att göra:
Dansa, skatta, träffa kompisar, höra på hög musik, prata på skype osv. 

8. Detta vill jag göra just nu:
Gå på experience!

 

9. Bästa känslan:
Lycka

10. Värsta känslan:
Krossat hjärta eller har förlorat någon man älskar.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Äldre eller lika gammal som mig, längre än mej (behöver inte vara mycket), stort hjärta & social.

12. Är jag kär just nu:
Nej. 

13. Jag vill gifta mig:
En dag i mitt liv ja. 

14. Detta vill jag göra innan jag dör:
Det finns en LÅÅÅNG lista.

15. Min käraste ägodel:
Min mobil även fast jag hatar den!!

16. Tre bra egenskaper jag har:
Glad, social, bryr mej om mina vänner.

17. Detta har jag på mig just nu:
Mjukis saker.. haha

18. Musikstil:
Nästan allt förutom sån konstig rock.

19. Favoritdjur:
Hund & häst

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
House & lungna med bra texter

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
He is we - I wouldn't mind

Skrillex - Rock n roll

Jessie J - Domino

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligaste: -
Tråkigaste: B-språk

23. Stjärntecken:
Hehe, kom inte ihåg för tillfället

24. En bok jag gillar:
-

25. En film jag gillar:
mååååånga

26. TV-program jag gillar:
Flashforward, Heroes, Desperate Housewifes osv. 

27. Favoritdoft:
Vanilj

28. Detta äter jag gärna:
Sushi, haha massa mera!


29. Dricker helst:
Cola, Pepsi, Fanta exotic, Sprite osv.

30. Favoritgodis:
Choklad


31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Miami

32. Färgen på mina ögon:
Gröna 

33. Min längd:
169

34. Jag tror på:
Gud

35. Jag tror inte på:
-

36. Person jag beundrar:
Mina vänner


37. Så här bor jag:
Villa

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga

39. Det här tänder mig:
Biff, magen, benen, leendet, håret, personligheten & hjärtat.

40. Det här gör mig avtänd:
Som gör äckliga saker

41. Favoritfärg:
Rosa

42. En mening som jag använder för att peppa mig själv:
Just do it

43. En hemlighet jag vet:
Om jag berättar är det ingen hemlighet längre

44. Den bästa present jag fått:
Vet inte?..

45. Senast köpta skiva:
Lilla melodifestivalen 2004 typ.. (?)

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Ögonen

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
Ansiktsformen, näsan, munnen.. a en massa!

48. Udda förmåga/egenskap:
Vet faktiskt inte..

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Fågel... nej vet inte!

50. Två personer jag vill ska göra detta test:
Sara & Denise typ?..


Kommentarer
Postat av: Ellen Tössberg

Jag vet en udda egenskap! Att du är otroligt pigg mitt i natten och skrattig (mitt i natten) hahahahhahhaha :D <3<3<3<<33<<33 I love u!

2011-09-30 @ 21:25:36
URL: http://ellengabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0