Intressant

133 tonårsfrågor.

- tre frågor om förhållanden
är du singel? Ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ibland
är du kär just nu? Nej


- Tio frågor om dig själv

när fyller du år? 28 mars
några piercingar? Ja

vart? öronen & navlen
vad har du på dig just nu? Mjukis byxor & t-shirt
vilken årstid är bäst? Sommar & vår
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna utvilad o komma på vad något bra som hände kvällen innan.

vad tycker du mest om hos dig själv? Vet inte?
vad är du bra på? Jag vet faktiskt? inget speciellt som jag kommer på just nu. 
sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans :)


- 10 frågor om dina vänner

vem vet mest om dig? Det är faktiskt inte någon som vet så mycker om mej längre, men vissa vet ju mera! ;)
vem är den roligaste av dina vänner? Jag vet inte?
vem är snyggast av dina vänner? ehm.. vet inte?
vem är mest partyprisse? Mathilda ungefär som jag , haha eller det är ganska många! (:
vem är den du helst har filmkväll med? Vet inte, ingen vill ju kolla på med med mej bara för jag somnar..
vem av dina vänner är mest ''evil" ? ingen

- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? Tobias
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja
vem är farligast i din familj? Jag!
vem ser roligast ut i din familj? Haha, båda mina föreldrar antar jag!
vem är coolast? Jag
har ni något husdjur? Nej, men har bestämt att vi snart ska få. 
mest gemensamt med? Tobias
underhållningen? vet inte
sover du oftast med? Mej
roligaste kvällen med familjen? Inte speciellt roligt så med typ utomlands på en resturang eller något sånt.


10 frågor om idag
vad har du gjort? Sovit och inte gjort någonting
vad ska du göra nu? Gå upp och fixa mej lite och duscha
har du gjort något dåligt idag? Ne, men inte gjort något bra heller... 
vad har du ätit idag?Lunch & jordnötsringar
har du duschat idag? Nej
Är du trött nu? Nej, vill UT!
vad händer i morgon ? Antingen vara hemma och vara sjuk eller vandra med skolan som jag hoppas på bara de inte e uppförsbackar! (:
går du i skolan? Ja
Har du varit i skolan idag? Nej


- ANNAT
Hur mår du just nu? Dåligt
Har du piercat dig? Ja
Är du hungrig nu? Ne
Vad är klockan nu just nu?
17.37 oj vad snabbt tiden gått!
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? brk, facebook, youtube, youtube igen, blogg.se, video2mp3.
TELEFON/MOBIL? fattar inte frågan?
Vem ringde dig senast? Pappa
Vem ringde du senast? Fick ett sms nyss ska gå o kolla. 
Vem sms:a till dig senast? Ska snart kolla
Vem  sms:a du till senast?
Karro


-FAMILJ
Hur  länge sen var det du träffa din morsa? Imorse fast jag kolla inte på henne
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Igår kväll


- ÖVRIGT

Gillar du punk? Sådär skulle inte kunna vara en själv men gillar Avril Lavigne.
Har du sminkat dig idag? Haha, aa.. har också gnuggat mina ögon så har eyeliner i hela ansiktet.

 

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? JA!
Vilket är ditt favoritband/artist? He is we
Vad gillar du för musik? Allt möjligt förutom HÅRDrock.


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Ja
Har du fler än 3 jeans? Ja
Har du fler än 5 tröjor? Ja

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara?Ja
Använder du wax? Nej
Använder du ögonskugga? Ibland
Använder du kajal?Ibland
Använder du hårspray?Oftast
Använder du volymspray?Nej, men ska börja!
Använder du mousse?Ibland
Använder du deodorant?Ja?
Använder du skinspray?Nej
Använder du parfym?Ibland
Använder du läppglans/läppstift?Ja
Använder du brunkräm?Lite
Använder du rouge? Ibland
Uppsatt hår eller hängande? Båda
plattar/lockar du håret varje dag ? Nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat?JAAAA!! haha nej. 

KÄRLEK
Har du kysst någon idag?Nej
Har du ett förhållande?Nej
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande men på vissa sätt singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt?Nej. Men det har hänt att min kompis va inne på min facebook o blev tsm med 2 st haha men det räknas inte!

Vem sov du senast bredvid? Mathilda i helgen!
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? Haha....jadu
var va dina föräldrar när de blev tillsammans? Vet inte?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej.

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej, aldrig! Isf typ mina barn om de ska vara något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0