Sleep over

Hej! Dåligt bloggande när jag kom hem igår. Vi var iaf på tonår och baka tårta och vi vann faktiskt "överlägest godaste tårtan". Hihi, blev väldigt glada. Men så gick vi runt lite och så och sedan gick iv hem till några killar och var där till 12 ungefär och typ satt o snacka, även fast jag typ somna.
Så gick vi hem till mej och bestämmde att Mathilda, Felicia & Sara skulle sova här. Så det gjorde dom.
Jag svär jag har varit med om världens läskigaste sak, hela min syn på livet har förändrats och jag hatar detta! Vi snacka med andar och jag kan inte berätta vad som hände även hur mycket jag vill men då skulle någonting hämskt hända.
Idag skulle jag egentligen träffa Josef men tror vi ska träffa någora andra istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0