Simpsons

Hej ! Herregud när jag tog en dusch förut jag trodde seriöst jag skulle ramla ihop jag orka knappt ta upp handen för att ta schampo. Så jag tog på mej och satte en film och somna direkt. Så vakna jag med att vi skulle äta och hade fortfarande inte krafter så åt jag och så satte jag mej och kolla på teve igen och soma då också.. och det känndes som om det var att om jag somna in skulle jag dö. Som typ världens svagaste människa och hjärtat skulle stanna! läääskigt! Skulle kunna gå och lägga mej direkt, jag tror faktiskt det är något fel på mej eftersom jag är så trött hela tiden iof så blir jag alltid pigg på kvällen... aja! Nu ska jag äta hallon och kolla Simpsons. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0