Igåår

Hej ! Fy vad vardagarna e tråkiga, bara göra iordning sej till skolan och gå en plågsam dag i skolan och sedan komma hem o kanske sitta vid datan eller kolla på teve sedan är klockan redan typ 10?! Så sover man o så går de vidare sådär. Ursch....
igår så red jag ju och mådde inte så bra när jag kom hem och så hade jag typ feber, eller ni fattar hur känslan e! Men så åkte jag och red ändå för man blir nästan ALLTID frisk efter man har ridit. Vi hoppa kanske 80 cm med välrdens bästa Smilla så fråga ridläraren ba "ellinor om du vill så kan du vänta till sist så höjer jag för dej" ja ba "a, okej". Så höjde hon till 1 m och första hindret jag red råka min fot komma in i stolpen för jag kom väldigt snett så hela hindret vällte. Men så fortsatte jag på banan och sjukt hur jäkla skoj det kan vara att rida ibland, jag blir verkligen lycklig! Jag som nästan höll på att sluta för jag verkligen inte orka mera av hästar och så och när jag var liten så lova jag mej själv att aldrig sluta så jag kommer faktiskt aldrig svika den jag förr var även om jag är en helt annan person nu , det låter säkert konstigt men haha jag tänker så! ;)
Nu tror jag att jag laddnar ner än film... och det var sjukt skönt när jag kom hem igår så gick jag och duscha o gjorde facemask o tog massa body loiton och massa sånt och la mej tidigt. Haha, jag är ändå sjukt trött idag och somna ett antal gånger på lektionen när vi kolla på film.. filmer är typ sömn medel för mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0