fshfbsehjrbellererhehg

Okej, jag vet att det var igår det var 10 år sedan men jag skriver om det idag.. jag har inte orkat kolla på massa videosar alla har lagt ut och sånt för att jag kan inte bli ledsen för det för jag fattar egentligen inte hur hämskt det är.. ser liksom en människa som en myra! och de spelar egentligen ingen roll om hur många det var för alla har folk har familjer o folk som älskar en. Fattar inte varför just vissa i världen ska få dö såhär och vara med om det och vissa inte, känns så dumt skulle lika gärna vara jag som har en nära som sitter fast i något av tonen eller jag. På något sätt vill jag att det ska hända mej också för de är inte världa det mera än jag eller någon annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0