..

Även om jag vet att det är över så ångrar jag ingenting alltså ingenting. Du har lärt mej så mycket, fick mej att gå vidare i livet.. du var en av de bästa jag hade och jag tänkte alltid på hur jag glad jag var att du kommit in i mitt liv. Hur skoj vi alltid hade, hur galna saker vi alltid hitta på? haha, hur sjukt galna vi var? vad folk tyckte om oss jag skrattar fortfarande ibland när jag kommer på saker vi gjort. Jag saknar den du var, men du är inte samma person längre, jag vet att det är jag som har förendrat en stor del av dej och du har förendrat mej också! Det är inget jag ångrar men även om de aldrig kommer bli vi igen så finns allting alltid kvar! Om jag tänker tillbaka så blir jag faktiskt lycklig.
Jag sa till dej att jag var glad att jag "har" dej det är jag inte längre men jag är fortfarande glad att jag HADE dej som min vänn.
8b45670e033fdb82419d1f45c1da4eb1c4f92d06_m_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0