Det var just denna dagen jag tog dessa bilder för att komma ihåg att det var där jag levde dagen jag aldrig varit lyckligare förr.

Just då. Just när dessa bilder är tagna.. det var då det bara var du och jag. Ingen visste om någonting. Då jag faktiskt betydde hela din värld att just jag kunde känna mej så älskad och så speciell.. du var den bästa! det var då jag kunde vara mej själv för det förendrade inget..
Jag hade kommit hem och bränt mej bara för vi hade suttit hela dagen i solen. Aldrig när vi har möts har det varit dålig väder, jag har tänkt på det ALDRIG. Det är dom dagarna som det har varit en av dom dagarna med mest solsken, har det varit just en slump?
Det var just den dagen du hade hållt om mej i timmar.. jag var lyckligare än någonsin.
Men nu är allting över ingenting finns kvar. Det är bara att försöka glömma dej och tårarna är snart slut, att jag kunde ha blivit så lurad? Känner mej bara så dum.

Jag visste det var många innan men jag kände mej speciell än de andra för en gångs skull. men allting var en löngn det är bara att insé även fast det tar sin tid och ibland tror att du är borta så kommer det ändå tillbaka. Tänker du ens på mej?
Jag trodde faktiskt att vi var gjorda för varann. Att vakna upp på morgona och ha dej kommer jag aldrig glömma känslan av.
Det är svårt att se att det finns andra killar och det tar sin tid men de kommer bli bättre det vet jag. Och ALDRIG mera ska jag gå på din skit jag gjorde om ett misstag och att göra det en 3.dje gång det finns inte!
Jag kan sitta och skriva 5 m lång text för det är så mycket som behöver komma ut.
(jag vet att bilderna är fula).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0