Allting har förändrats och kommer fortsätta göra

För dej är jag inte längre den bästa . Båda har förendrats och ingenting är som förr! Du är inte längre den som alltid står på min sida och förstår mej.. Det är svårt att inse.
Jag mår illa om jag tänker på hur mycket som har förendrats om jag hade sett in i framtiden för ett år sedan så är det inget jag någonsin kunde förstå. Men allting går långsammt framåt och allting förendras!
Det du har nu kommer du alldrig få tillbaka, njut av den tiden du lever i för den får du aldrig tillbaka!
Var stark för du klarar allting och ta vara på det du har.
Jag är så rädd. Rädd för framtiden att jag står ensam kvar. Men jag ska alltid ta vara på det jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0