Visste ni att..?

Jag har nästan allas musiksmak, alltså jag gillar det mesta!
• Det värsta jag vet är när folk sviker..
• Jag tycker mat smakar skit om man inte har sås till.
• Min värsta forbi är ormar och önskar att jag alldrig träffar på en orm någon mer gång till i mitt liv.
• Jag har ett stort ärr på min vänstra arm som jag fick när jag bröt armen. 
• Jag kommer lätt ihåg ansikten och känslan när man mött personer, därför kommer jag ihåg ganska mycket. Förutom skolsaker osånt!
• Jag förlåter folk vääääldigt lätt, ibland för lätt. 
• Jag är riktigt lat och jag skiter lätt i viktiga saker. 
• Jag är rädd för framtiden 
• Jag blir väldigt lätt irreterad. Dålig vana!
• Jag blir inte lätt kär och har aldrig varit det på riktigt.
• Kan sitta i timmar och lyssna,läsa lyricsar & läsa textbilder! 
• När jag är trött kan jag både bli jätte sur, eller skratta åt allt.
• Jag kan helt plötsligt få upp en tanke i huvet och börja gapflabba för mej själv i det minst tillfälliga lägena. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0