Torsdag

Hejsan. Idag har jag varit på dåligt humör ungefär hela dagen.. det började med att jag låg i min säng på morgonen och mina föreldrar kom och väkte mej hela tiden och jag blev sur för det och orkade inte gå upp. Så gick jag tillslut upp vid halv 8 och tog det lungt för jag orkade inte stressa. Så fixa jag mej lite och så skulle jag gå ner och tog de fortfarande lungt eftersom jag inte hade någon alls lust att stressa så var klockan 10 i 8 och så kolla jag shemat så började vi 8. Jag höll på att skita i allt och tänkte bara ta mina nyklar och springa till skolan, men självklart så hittar jag dom inte och jag kan inte gå hemifrån utan dom det bara går inte! Så jag springer runt som en galning och letar efter allting och så är klockan redan halv 9 och först då går jag. Så håller mitt paraply på att blåsa upp och komma i mitt ansikte och blev så sjukt sur och blev så sur för allt! Men så har jag varit på dåligt humör, haft huvudverk och sett sjukt ful ut  hela dagen och nu är jag sjukt trött men jag får inte somna eftersom vi har prov imorgon så jag måste öva! Nu gör jag spagetti och köttbullar och solen börjar komma fram så lite bättre humör blir man på då! (:
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0