SNABT

Hej! Det blev bara så att jag träffa Felicia så kom hon till påve för vi skulle gå på någon filmkväll, men vi gick bara dit o titta sedan gick vi till runt lite i Fiskebäck, så gick vi till skolan så hade våran paradellklass disco. Så blev vi insläppta gratis, hihi snällt! Men vi hade verkligen lust att dansa, herregud så vi skämde ut oss till tusen.. 2 stora töntar som står där på golvet och tror de dansar bra? tänkte säkert alla.
Men så gick vi ut med några killar från min skola som vi ibland brukar vara med på fredagar:) har iaf haft en jätte bra kväll med goa Felicia.. loveuuu!
Men nu måste jag packa för ska upp klockan 6 imorgon och så ska jag ta min långa dusch innan jag ska sova... kommer sova 4 timmar inatt, fyfan kommer inte orka veckan!
Putläppar? ohja!
kommer komma lite inlägg under veckan. Bla från Skara och även från Stockholm.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0