Panik!!!

Hej! Precis när jag varit i skolan så åker jag till tandläkaren (igen). Sedan så äter jag någon macka som har samma smak som en cheeseburgare, mums.
Men så somna jag.. herregud det känns inte som jag skriver någonting annat än att jag somna i bloggen. Men det e en himla dålig vana att jag alltid ska bli dötrött på eftermiddagen.
Har iaf panik och fattar inte varför jag sitter och bloggar men jag måste verkligen läsa för imorgon ska en till läslogg vara inne och jag har typ inte kommit någonstans i boken och jag verkligen suger på att läsa, det tar typ 10 min för mig att läsa en sida! Haha, nej men typ.
Så måste jag packa för på lördag så åker jag på konfa läger och kommer hem på onsdag, och jag verkligen inte... orkar inte vara på något läger och jag kommer se hämsk ut! Det är liksom som en hel skolvecka.. sjukt! Ska åka och köpa godis och gott imorgon, men e pank hehe så får få pengar av mamma!
Får se om det blir någon bloggning där, jag älskar ju att blogga så får se om jag kan hålla mig eller blogga från någon mobil. Skulle egentligen beställa en iphone igår så skulle den komma imorgon, men så blev de inte och är lite halvt sur.

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0