Onsdag

Hejsan!
Kom hem för en stund sedan. Onsdagar i skolan är faktiskt okej.. bara att dom är väldigt långa!
Har ätit pizza och börjat kolla på massa filmer och sedan slutat?! haha.
Imorgon är det redan torsdag. Helt sjukt hur snabbt tiden går?
Men sedan höstlovet är det ett konfa läger & det blir säkert skoj.. men det är 3 stycken fester som är då, alltså jag är borta fem dagar och  just tre av dom dagarna. Jag bryr mig mest om Halloween festen i stan för den verkar sjukt ball men varför?! Beslutångest.. har typ längtat i 2 månader för något disco eller fest, och när de väl kommer ska jag på ett fult konfa läger.... ursch vill gråta!
Nu ska jag iaf plugga, duscha & städa som jag nog alltid skriver... :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0