nytt

Hej! Igår hela eftermiddagen satt jag och kolla på "Karatefylla" jag bara älskar det. Sån där snuskig humor och alla fester & så jag tycker det e så sjukt men ändå så skoj.
Idag var jag ute och köpte en mössa med mamma, ville egentligen inte ha en sådan men det blev så ändå! (:
1499:-
För er som inte vet så är det en silk epil 7 och den drar bort hårståna med 40 st pincetter. Har hört att den ska vara sjukt bra!!
Har redan testat denna nu och fysjutton vad det gjorde ont.. alla säger ju att det gör ont första gångerna och sedan gör ont mindre och mindre så får väll lita på det! Äkligt ont, värre än att vaxa.
Nu ska jag plugga & sedan blir det älskade Karatefylla! (: Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0