NYTT, NYTT!

Snart kommer de ske en stor förendring jag lovar. Ska både köpa en ny design och göra roliga videoinlägg och så ska jag få nya iphone för jag har ingen mobil just nu och därför blir det mera roliga bilder, outfitar osv.
Min statestik är ju knappast någonting nu men den ska bli bättre! och bloggen ska bli BRA. Jag svär jag ska börja sattsa snart.
Kanske tar en bloggpaus i någon månad eller så.. och får se om jag gör en helt ny blogg också! Jag förstår att det är strörande att byta hela tiden men hatar att ha bloggar med massa onördiga bokstäver i sökvägen så ska jag ha en blogg som jag verkligen har kvar! vet egentligen inte hur många gånger jag har bytt...

Kommentarer
Postat av: kajsa

jah tycker din blogg e bra som den ee

2011-10-13 @ 17:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0