Gooooo kväll!

Hej!
Kom nyss hem från en sjukt go kväll med Felicia, Mathilda och goaste killarna. Vi hängde väll runt lite och hade tänkt åka hem hit men så blev det inte. Det hände massa roliga saker! Pallar inte tonår så mycket längre för det händer inte så jätte mycket egentligen och det har ju hänt lite saker som jag inte tänker ta upp här vid fiskebäck oså.
Tack för en bra fredag allihopa! Nu ska jag ta på mig pyjamas och sova så imorgon blir det Liseberg & bio eller experience.. om inte allt blir ändrat men det kommer bli en bra lördag hoppas jag på iaf.
Puss . ♥

Kommentarer
Postat av: jasmin

fyfan va fin du är ellinor!!!

2011-10-08 @ 12:49:24
URL: http://trohoppkarlek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0