Friends are like boobs. Some are big, some are small, some are real and some are fake.

Hejsan!
Hemma för en stund sedan. Var på draken och kolla på bio, jag verkligen hatar den bion.. den verkligen suger! Man kan inte ens se någonting för det ploppar upp ett bakhuvud precis framför bioskärmen för man sitter så jäkla platt. Så sög filmen också!
Nu måste jag plugga eftersom jag fick underkänt för första gången någonsin på ett prov! Inte så konstigt för vi har en efterbliven lärare och jag menar det verkligen och så hade dom ett jäkla party (uppvärmning för joggen) med hög musik utanför fönstret och jag hade absolut hjärnsläpp och allting var bara helt borta.. ursch, känns inte bra faktiskt.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0