D.Ö.D

Hej! Jag e seriöst tröttaste människan i världen.. jag har sov 5 timmar i fredag-lördag & 4 timmar lördag-söndag och inatt så somna jag 03.30! Jag svär jag kunde verligen inte somna och mitt huvud värkte sönder och jag var hur hungrig som helst, alltså jag har sovit i 3 timmar inatt. Sjukt! Gick hem tidigare från skolan idag för jag skulle till tandläkaren och jag hade jätte fina tänder tyckte dom och att de skulle bli fina när jag senare och så.. jag tycker själv jag har världens fulaste tänder och jag har nog inte nämnt det och jag tror inte alla vet att jag faktiskt har tandställning, alltså rells! Men alla tandläkare jag gått till har sakt att mina tänder kommer bli jätte fina sen iaf, så det känns bra. Så stanna jag och mamma på frölunda lite och åt där och så eftersom maten i bamba var slut idag... så köpte jag lite småsaker, kanske lägger upp bilder ikväll, jag får se vad jag orkar.
Nu ska jag iväg och rida som jag VERKLIGEN inte orkar.. jag kommer typ svimma av trötthet! och jag bara dricker mig pigg på energidrickor, herregud jag vill bara lägga mig i en säng och vakna upp om några veckor!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0