Älskling

Wtf, ingen ridning för mej idag.. hade ju helt glömmt av att det var teori, men jag smet undan vi gick runt i stallet och snacka och så träffa jag folk så vi snacka lite! Men hon får följa med nästa gång istället.
Imorgon blir det en seg dag i skolan med och ska försöka plugga ganska mycket och efter åker jag hem till Celine och råååååpluggar, får väll se hur det går måste nog köpa energidricka och alvedon... eller nej om man tar de eftervaranda kan man ju dö. Köper monster eller något! Har ju prov på onsdag och har glömt sakerna i skolan och samma har jag ett till på fredag och det har jag också glömt sakerna till...
Nu ska jag äta, duscha och plocka fram saker tills imorgon och sedan sova så man kan vara pigg imorgon!
Får se om det blir något mera inlägg idag, men gonatt om det inte blir så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0