tidsfördriv

Jag lyssnar helst på...NRJ!

Jag pratar...mycket!
Jag tycker om... Mina vänner!
Jag avskyr när folk...tror att de e något och sedan e tyken mot andra för det.
Mina närmaste vänner är...de underbaraste som finns!
Min första vän hette...Haha, tror de var 3 killar kom inte ihåg vad de hette!
Kärlek är...kärlek. 
När jag borstar tänderna...gör jag massa annat. 
När jag lagar mat...bränner jag oftast. 
Jag tänder på...killar med självförtronde och är snälla, ger komplimanger! Det gör de också snygga!
Det sexigaste yrket är...strippa! nej skoja, vet inte!
Det är charmigt när...folk har självförtronde
Jag är rädd för...speglar på natten!
Den värsta känslan är...när man måste välja över 2 eller flera saker och inte bestämma sig.
Den bästa känslan är...när man har haft en bra dag och gjort något bra att vara stolt över.
Jag är bäst på...hehe, vet inte!
Jag är sämst på...tyska & göra saker i tid. 
Om jag var ett djur skulle jag vara...en hund eller häst.. fan vad tråkigt!
Om jag va en insekt skulle jag vara...vette?
Om jag vore ett redskap skulle jag vara... ??
Jag kommer alltid att vara...Elli!
Det finaste som finns är... bröllop bland annat
I sommar...ska jag bli brun, ha minnen för livet! Ha fucking KUL! :D
Sist jag grät var...För en vecka sen? 
Jag kan...bli konstig ibland...
Jag kan inte...hålla mej vaken när jag kollar på film.
När jag bakar så bakar jag...kladdkaka
Min mobiltelefon är...Tvär snygg!

När jag vaknar på morgonen...är jag sjukt trött!
Innan jag går och lägger mig...sitter jag vid datan och väntar på något skoj ska hända. Jättedålig vana jag vet!
Just nu tänker jag på att...jag ska städa och sedan sova.
Bebisar är...gulliga!
Idag har jag...varit i skolan.. -.-'
Ikväll ska jag...sova och städa.
Jag vill ha...Jul lov, mobil och hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0