soooooova

Tjenare! Hemma för en stund sedan, har varit ute lite på kvällen med Felicia, Mathilda, Nico, William, Eric, Karl & Lukas... tror jag? okej, jag kan inte tänka just nu kanske var någon mera men kommer inte ihåg....... Vettefan om man ska skriva namn så, men får väll börja göra det nu! (: Men vi gjorde ingenting speciellt egentligen.
Aja. När jag kom hem så var jag verkligen dö hungrig så åt typ 7 st mackor? Herregud så kolla jag också på André i idol och Moas nya låt och älskar båda, mest André då.
Men e fucking trött, orkar inte ens tänka.
skulle kunna döda för detta håret, drömhår! Vill också ha.

Imorgon ska jag vara med Karro antar jag, hehe var så elak igår skulle egentligen träffa henne men så orka jag inte.. elak som jag e! Men vi får nog ses imorgon och så hoppas jag på att det blir några andra vänner också! (:

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0