Snart jul ju!

Tänk? Snart är det jul, känns det inte som sommarlovet var alldeles nyss? Helt sjukt hur snabbt tiden går. När man var liten var 1 år som typ 5 år är nu? Jag verkligen älskar julen, eller har tykt att den har varit lite för ofta de senaste åren, hehe. Eller svårt att förklara, men typ tröttnat på pepparkakor, julmust. Men nu har jag börjat gilla det igen så det är bra! (: Iaf lyssnar på julmusik för att få julkänslan.
Denna julen ska jag äta mej fet. Eller fettet sätter sig bara på mina ben och kinder. Aldrig på magen och det är inte en posetiv sak kan jag säga. Men jag bryr mej inte, ska äta hela tiden och när allting är slut så ska jag börja gymna. Helt sjukt gött, jag tycker faktiskt det är riktigt roligt.
Ohnej, vad mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0