Sanningar/visste du att..?

• Jag är tidsoptemist, gör allting i sista sekunden.
• Jag älskar att sjunga och har gjort det sedan jag var väldigt liten, då uppträde jag också på släkt kalas med mycket folk och sånt. Men nu har jag fått scenskräck.
• Jag kan super bass rapen och har kunnat den ett tag nu.
• Jag kan titanic, skyscraper och lite av moves like a jagger på piano.
• Jag kan ibland vara ganska blyg innan man lärt känna mig, eller inte prata så mycket som jag brukar.
• Jag är GALEN i musik och älskar att ha på högt så man inte ens hör sina tankar längre. Hihi!
• Jag blir lätt intresserad av killar men blir inte lätt kär.
• Jag stör mig väldigt lätt på saker.
• Jag märker VÄLDIGT lätt om folk är falska eller inte, oftast långt innan andra också fattat det.
• Jag tänker ofta på hur mycket jag älskar mina kompisar.
• Jag ställer lätt för höga krav på mig själv och om jag inte klarar det blir jag väldigt depp.
• Jag har tränat mycket innan i mitt liv men de sista åren har det varit väldigt dåligt med det. Som sakt ska jag börja gymna efter jul.
• Jag blir lätt avundsjuk.
• Jag tycker det är hur mysigt som helst att kolla på film och gå på bio, men ingen vill göra det med mig bara för jag somnar, och jag 8 av 10 filmer somnar jag, haha.
• Jag hatar min nästa, tycker den är alldeles för rund vill ha en spettsig näsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0