Pepparkaksdeg

Hej! Detta har typ varit den sämsta dagen jag någonsin varit med om. Nej, men har haft 1000 problem.. och alla smågrejor, tappa navelpircing, örhänget sånt hände hela tiden och massa annat.
När jag kom hem så var Denise här en stund sedan så tog jag och typ ett helt packet med pepparkaksdeg som man kan köpa. De som inte vet så älskar jag deg!

Har varit och ridit och kom sent och så gick inte hästen så var tvungen att sadla så fick jag inte tag på hästen och visste inte vilken det var. Detta har verkligen inte varit min dag idag.. men fick iaf hjälp av några.
Nu har jag kommit hem och tagit en dusch och borde städa mitt rum som är kaos som vanligt!
Aja, får inte hoppas jag får mera otur idag och hoppas på att det blir en bättre dag imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0