people will let you down

Hej!
Har inte orkat sminka mig eller någonting idag.. orkar inte bry mig om kläder eller någoting längre för tillfället. Igår när jag kom hem så sov jag från klockan 15.00-20.00 i soffan, så satt jag uppe och kolla teve typ hela natten så har varit sjukt trött idag, har alltså vänt på dygnet har sovit någon timma nu också.
Följer med Denise & Claudia till stan om 20 min, kommer ändå bara sova så.. ska iaf redovisa imorgon om en person man beundrar, jag är alltid jättenervös innan redovisning men ska prata om Foki! :) Så har jag andra saker jag behöver plugga, men det gör jag ikväll.
Nu har jag brottom, puss! :) Bloggar mera ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0