Paranormal Activity

Hellou!
Sitter och borstar tänderna just nu är verkligen skit trött. Imorgon börjar ju skolan igen, segt! Vill ha mera lov och kan inte säga heller att jag fick speciellt mycker LOV. Men jag träffa iaf Karro idag och vi åt först på subway och där satt vi och prata i ungefär en timma om allt möjligt. Så gick vi till på frölunda och prova skor bl.a. så åkte vi till radiomotet för hon skulle köpa en glass på burger king som var slut på donken. Så passa jag på att köpa godis på triumf, där satt vi också en stund med godis och snacka. Så åkte vi in till slottskogen till den stora lekplatsen och lekte lite där bland småbarnen.. haha nej, vi gyma lite på utegymet där! (:
Så när jag kom hem så kolla jag och min bror på lite fimer bla Paranormal activity som jag tyckte var sjukt äklig. Så kolla vi på någon annan film som inte var så läskig. Haha, jag är en sån som är inne i filmer en tid efter den slutat.
Men nu så ser jag verkligen hemsk ut, mina ögon hänger typ ner.
Ska försöka tidigt idag, får se om jag lyckas. :)
Juste grattis igen till SARA som fyllde år igår! saknar dej & älskar dej gumman ♥
PUSS & GOODNAATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0