If you ask me how I'm doing, I would say I'm doing just fine. I would lie and say that you're not on my mind

Hej! Har inte uppdaterat alls idag. Jag vakna sent och så satte jag på en film och såg klart hela sedan har jag bara sovit, och inte gjort något alls. Ska snart till gäster och jag har verkligen varit jättedepp och dåligt humör hela dagen och har ingen lust att gå till gäster nu och det kommer bli skit tråkigt verkligen. Vill vara med kompisar och kolla på film eller något men orkar inte det heller egentligen. Får se om jag stannar hemma och inte gör någonting.. eller jag vet inte, har ont i hela kroppen också. ajja, ska sluta klaga.
Puss, får se om jag bloggar mera sen men ska försöka! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0