Har nog aldrig varit så rädd...

Hej! Herregud! Har nog aldrig varit så rädd, eller jag e fortfarande det men.. Jag var i alla fall i köket så hörde jag någonting i rummet brevid, typ någon knappa på tangenterna på datan som är där och hörde någon som gick och jag skojar inte nu tro det eller ej! Men igår mitt på natten, det var ingen annan hemma än jag och min mamma, och hon låg och sov och min bror var ute så typ vid klockan 1 på natten så hörde jag musik sättas på i det rummet typ 3 gånger pausades och sattes igång igen. Sedan ca 10 min efter hör jag min bror komma hem. Men tänkte det som en skum sak och har typ glömt bort de tills nu när detta hände!
Jag stog i alla fall helt stilla en ganska lång tid tills jag tog en kniv och gick in i rummet och kolla runt så bakom gaderoben, jag var säker det var en man! Jag har aldrig blivit så rädd och jag svär det var sååå nära att jag svimma! Men jag gick lite närmare och nej det var ingen mann det var ett jävla gitarr fodral.
Nu sitter jag här bara och är fortfarande sjukt rädd!! hatar sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0