HAPPY

Herregud vad glad jag blev när jag såg den hära annonsen. Får bara hoppas att det är sant och att de händer! Skulle verkligen blivit glad. Liksom livet innan facebook? Var inte det mycket bättre? Sitta och kolla andras bilder och bli avunsjuk, jo det skapas så mycket avundsjuka allt det där med likes och sånt..
Skulle vara så skönt ett liv utan facebook och om mitt konto försvinner så vet jag faktiskt inte om jag skaffar det igen, för man fastnar alltid vid facebook när man ska göra läxor och massa annat, hehe!
Skulle iaf vara sjukt skönt och sitter bara och hoppas på att det ska vara sant så man kan få sitt riktiga liv tillbaka.. och inte de fula facebook livet! Svårt att tro att de är sant men man kan iaf hoppas :((
HAHHAHA, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0