tävlar hos hejsanalexs.blogg.se

Jag är med och tävlar hos Alexandra som tävlar ut en victoria secret bikini.
Jag går in på hennes blogg flera gånger om dagen och har följt den sen hon starta den, men har faktiskt börjat tycka att den blir bättre och bättre!
Jag vill vinna den här bikinin för jag har kollat in den många gånger på hemsidan men faktiskt aldrig beställt den och jag skulle bli otroligt glad om jag en dag går in på Alexandras blogg och ser att jag har vunnit, skulle verkligen bli hur glad som helst!!
Klicka här för att också vara med att tävla om VS bikinin!
Kan också säga att hon e sjukt vacker och jag kan lova er att ni kommer gilla bloggen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0