Stör mig

Snälla?! bara för någon är finare än dej, ser ut att ha lite mera än du har.. egentligen precis så som du vill ha det? och bara för du hittar något litet "fel"? är man verkligen tvungen att kommentera de och trycka ner personen. Så den inte ska ha kvar de självförtrondet?... precis de självförtrondet du vill ha.

Jag stör mej verkligen på folk som kommenterar anonymt på folks bloggar och trycker ner dom.. vems blogg eller annat det är. Det är bara så fegt att sitta bakom en dator och kommentera anonyma kommentarer och de visar verkligen hur låg en person kan vara. Visst det har också hänt att jag kommenterar anonymt på någons blogg, men det är absolut något jag inte gör längre för det visar inte bara för andra utan mest för en själv hur avundsjuk man är.
Så det är faktiskt inte så svårt att hoppa över dessa onördiga kommentarerna som inte gör något piss bättre, inte bara på bloggar utan andra hemsidor och irl också... ville bara säga detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0