NYÅR

Hej! Vakna vid 2 idag, alltså inte för så längesedan. Sitter fortfarande och lyssnar på mina gamla spellistor, saknar en speciell person när jag hör dom hehe. Äter också jordgubbar och passionsfrukt, fyfan vad gott och summer feeling verkligen!
Blir inte någon jävla fest idag, utan firar med familjen men de är ganska skoj det också eftersom brukar fira på ett ställe så är de massa familjer där så jag har vänner där också som jag kännt hela livet! På måndag ska jag ta tåget till Trollhättan och träffa en saknad kompis där också, sjukt skoj! :)
Tumblr_lx2kejrpvl1qhac4zo1_500_large
Armand de France feat. Ange – I Say Ride On - DJs from Mars Remix sjukt bra gammal låt som jag har letat efter ett tag och hitta nyss!

Kommentarer
Postat av: Ellen:)

saknar dig!!!!!!<333 ska bli as kul!

2011-12-31 @ 21:34:26
URL: http://ellengabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0