Lördag

Hej!
Har verkligen haft sämsta lördagen, vaknade vid 11 och mådde skit. Hade sovit jättedåligt! Så såg jag chokladmouse i kylskåpet och kunde inte motstå, så japp det var min frukost! Sedan så gick jag till kärringberget och köpte en kykling för var sjukt sugen på det & godis, jag fattar inte varför jag bara gick till påvelund. Kom på det sen.. segtt!
Så har jag varit med min mormor och handlat och varit där och sovit och kollat på tv, ätit ben & jerry och gott! Så har jag köpt några tabletter som ska göra att håret blir tjockare och växer snabbare, senaste åren så har mitt hår blivit mycket tunnare och så slets det jättemycke när jag färga de och så blev det några lösnaglar också. :)
Nu har jag suttit och kollat på nyårs klänningar, har inte hittat någon så som jag letar efter men jaja, ska leta på!
Har inte gjort någonting roligt idag så sitter jag bara här ensam och loggar in o ut från facebook, sjukt segt verkligen! får huvudverk på sånt här.
Ska sova tidigt idag eller sätta på någon film o mysa! forever alone...... Nej, men börjar bli sjuk, fml.
gamla uppladdade random bilder

PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0