Gäster

Hej! Har varit dålig uppdatering, jag var hemma hos Denise med Amanda här om dagen och när jag kom hem så somna jag direkt och då var klockan 9 på kvällen?! och så vakna jag klockan 11 nästa dag alltså jag hade sovit 14 timmar. Ändå när jag vakna var jag sjukt trött så bestämmde jag att åka hem till mormor och kunde inte somna inatt hehe.. hade typ sovit hela dagen igår ändå.. men var ensam hemma på kvällen hos henne och typ kolla på teve hade på hög musik och allt! Så idag har jag också kollat på teve hemma hos henne, det är väll i stort sätt det enda jag gör hemma hos min mormor men så har jag också badat fotbad, skönt som fan! Har också pratat med Mathilda massa gånger igår om nyår och sånt, har inte bestämmt mej än hur jag ska göra och egentligen skulle vi shoppa och allt idag men min mobil dog och jag vettfan nu sitter jag hemma och ska ha gäster.
10000de gången bilden e uppe här.. heheh... Älskar dej obeskrivligt min bästavänn<3
Juste, jag kan inte svara på sms om någon undrar varförrr........................
PUSSS, nu kommer nu kommer min brors kompis familj och ska äta middag här<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0