beslutångest

Hej! Vakna typ vid 12 idag, gött.
Nöjd med julklapparna och så, men vet inte om jag ska ha iphone 4s eller vänta på 5an som kommer i vår?! Sjukt svårt för klarar mej inte utan mobil längre men varendaste kotte har 4 eller 4s ju så jag vet inte..
Sedan vet jag inte heller om jag ska skapa en ny blogg på blogg.se eller skapa på nattstad? jag läser själv inte nattstads bloggar jag vet inte varför men orkar aldrig gå in på dem! Men man tjärnar ju pengar och det e ju bra. Fast blogg.se e finare och har ju köpt design och allt nu så det känns lite onördigt att skapa på nattstad då, eller jag har ingen aning? här bloggar jag bara för skojs skull, jag måste verkligen blogga jag ÄLSKAR det!
Så vet jag inte vart jag ska fira nyår om jag ska vara med kompisar, det finns ju gott om fester här så..:) eller om jag ska vara med familjen, vi brukar fira med ganska många familjer och där brukar personer i min ålder också vara så brukar ha kul då också.. menmen! Beslutångest på många saker just nu, mera också. (trökinlägg)
Drömhår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0