Aj!

Hej! Var hur trött som helst idag och somna tillomed på sista lektionen.
Men när jag kom hem satte jag på mej myskläder och somna direkt så sov jag och sedan skulle jag iväg och rida och kan säga att det gick sämst! vill inte ens tänka tillbaka på det. Men jag mådde verkligen dåligt, jätteilla och hade lågt blodtryck så såg dubbelt så det känndes som jag skulle svimma.. Så hoppade vi bana i alla fall och så får hästen ett ryck och jag slår i mina tänder och överläpp i hästen så ramlar jag av! Kan inte förklara hur ont det gjorde eftersom jag hade så ont i mina tänder innan sen jag spännt min tandställning och gått och lidit med det, så fick fläskläpp och blödde i munnen ena framtanden blev lös också men får hoppas på att det blir bättre!
Sedan åkte jag till en kyrka och kolla på ett uppträdande och nu är jag hemma och ska äta! :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0