2012=bääästa året!

Hej! Sitter bara och nördar fb, hehe. Ett av mina nyårs löften är inte inte vara inne på facebook lika mycket! Vet fortfarande inte vad jag ska göra på nyår, känns som den kommer blim failad vad jag än gör, haha.
Borde verkligen bestämma mej nu eftersom det är imorgon men ändrar mig verkligen hela tiden, menmen.. jag har inte fixat alls mycket och ville egentligen sola och allt det där och shoppat mera men tror inte jag hinner det nu så.
2012 ska bli bästa året, ska verkligen göra de till bääääääästa året med massa kompisar och sommaren & allt så tagg!
Dess utom som jag säger att nyår kommer bli failat så har jag ändå massa andra fester och sånt att se fram emot 2012 och speciellt när Claudia kommer hem ska hitta på massa galna saker. Sjuuukt skoj
lovviii Felicia. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0