Bloggen suger

Hej! Känns som en evighet sedan jag gjorde ett vanligt inlägg.. tror man inte precis blir glad a att kolla på min blogg men jag har bara varit hemma och gråtit och haft tråkigt i skolan så det är inte så mycket av de jag kan skriva. Ena stunden glömmer jag allt och andra kommer jag på vad som egentligen är verklighet!
Jag är jätte glad för dom personerna som verkligen stöttar mej, det blir bättre.. men känns som jag aldrig kommer klara att gå vidare, tycker bara att det är onördigt att vara ledsen. Men när ens halva liv bara dör så gör det faktiskt riktigt ont!
Jag ska försöka göra annat än att bara sitta hemma och vill bara glömma allt men jag sitter och lyssnar på låtar som jag känner igen mej i och texter och läser gamla sms och konversationer.. ursch jag hatar detta tänk att något bara kan vara över..
Men jag ska försöka att sluta skriva om sånt på bloggen och börja blogga som vanligt.

"Ingen är lika mycket värdefull som du är"

"Du kommer alltid vara längst in i mitt hjärta"

"jag skulle kunna bli tillsammans med dig, förlova mig med dig och gifta mig med dig imon"

"Du betyder mer än mitt eget liv betyder för mej. Jag är den lyckligaste människan på jorden för jag har dej!!<3"

"Men nej Elli!! Jag älskar dej mest i hela världen<3"

"det finns inte ord för hur mycket jag älskar dej<3 (LLLL)"
antar att inget av det var sant...........
Jag saknar din lukt, jag saknar dina läppar mot mina.. men jag saknar mest av allt dina kramar.

F o re ver


Jag är dum som gjorde samma misstag en gång till och om jag får chansen igen så gör jag om samma misstag.. jag kan bara inte låta bli.
Jag orkar inte börja drömma massa drömmar om dej och vakna upp morgonen att ingenting var verklighet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kännner igen mig så sjukt mkt.

2011-10-22 @ 17:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0